Day 03 – Your parents.

Som de flesta kanske vet så bor min pappa i Umeå, och min mamma bor då förstås här med mig och resten av min familj:).
Min pappa bor tillsammans med sin sambo Eva i Umeå i värsta lyx lägenheten just nu:S Eller, den är bättre än de flesta andra med älvsutsikt osv, framförallt för att det bara finns ett gästrum, men det kan vi ta någon annan gång.
Förutom att göra ogodare mat (hehe) så gillar han hockey, Skellefteå AIK dessutom, inget Löven där inte;) Jag måste erkänna att jag inte vet så mycket om min pappa egentligen, det är inte så att vi pratar så mycket, och jag är bara där några gånger per år, går oftast att räkna på en hand. Men I guess alla inte kan ha bra förhållande till sin pappa:)

Min mamma och jag har däremot mycket bättre förhållande, vi kan prata om det mesta och det känns faktiskt riktigt bra!:) Oftast henne jag pratar med när jag har problem eller ibland bara behöver få prata av mig med någon annan än alla omognare ungdomar här ute i världen.. ;) Förutom detta är hon fullständigt tomtegalen, så mycket mer går faktiskt inte att säga när vi har kring 700-800 hundra tomtar, hur de ens får plats i vårt, inte så stora, radhus har jag faktiskt knappt någon aning om, svårt att inte få julkänsla när man är hemma hos oss på julen är det dock!
Ibland är hon kanske den taskigaste mamman i världen, men när man avrundar det är hon ganska så bäst i världen ändå!:) Vet inte vad jag skulle göra utan henne så!:) <3.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack det värmer ett mammahjärta att läsa. Jag älskar dig! Kramar från mamma

2011-01-13 @ 11:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback