Give me money to spend?

Trodde att jag hade hittat den perfekta studentklänningen där ett tag, som dessutom var jättebillig.... Tills jag provade den,,, ogillar urringningar:P

På något sätt har jag också lyckats cutta mig när jag provade en annan klänning också, så skärskilt bra för mig gick det inte? xD
Har snart gjort bort en hel del plugg i alla fall, så känns bra!

Fick för ett tag sen ett mycket misstänksamt sms som sade att vi tydligen inte hade filosofi i morgon heller (För den som missade det så kom jag till skolan idag för att veta att min lärare var sjuk!) Så jag tänker stanna hemma,,, men jag tror jag kommer vara misstänksam om det? xD 

Projektarbete på g!

Kommentarer
Postat av: Sharkie

vi skulle få dem senare till veckan! =)

2011-01-10 @ 20:39:51
URL: http://sharkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback