Jag fryser också.

Hello. Idag hade kunnat varit en effektiv dag, men är än så länge bara halveffektiv.

Vaknade upp i morse och var HELT SJUKT trött, som om någon slagit en klubba i huvudet på mig ungefär.
Typ lika blåst som dessa:

:D!!


Så idag har jag fixat klädsel inför station på fredag, läst igenom samhällsen (och inte somnat! med knapp nöd..)

Sedan även tänkt att gå och fixa pass tills jag insåg att min frisyr såg ut som hej kom och hjälp mig och jag hade tänkt att åtminstone den hade ju kunnat se någorlunda fin ut.

I helgen har det inte hänt så mycket, i torsdags såg jag och johan på Dödsrelikerna på bion, på fredagen nördade vi No ordinary family, och denna procedur upprepades på söndagen!;) 

Fick förresten idag "flyg/flugbuss biljetterna" till Stockholm, så taggar dit om en vecka även om jag är meganervös för jag hittar ingenstans osv, men jag litar på Mirjams och Henkes lokalsinne helt enkelt!;) Och hoppas på en härlig helg!:)

Funderar allvarligt på att gå och lägga mig nu.. Fast väntar kanske en liten stund till för att inte verka helt sjuk?;)
Godnatt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback