Massa grejer.

Harry potter var verkligen över förväntan, är faktiskt rätt så nöjd med resultatet ändå, kan bero på att det inte var så länge sen jag läste boken, jag vet inte, hur som helst så var den bra:D
Ni som inte sett den borde se den nu!!

Som topp på allting gick jag och Johan sedan på Restaurang Lilla Kina och åt gott, det var helt enkelt väldigt mysigt!:)

Igår fick vi veta att Johan tog sig in, inte så förvånande egentligen, men det känns ändå bra:) Och vi har dessutom fixat en lägenhet, tyvärr bara i tre månader, dock ändå har vi hittat en och vi är rätt så nöjda!
Det blir alltså Uppsala den 20 Augusti för mig!!! Fast flytt och så vidare sker den 5:e :) För er som undrar, Johan ska gå Kandidatprogrammet i Fysik på Uppsala Universitet:)

I dag har jag sökt en miljon jobb, känns det som, dock har jag bara sökt 11 tydligen, vilket inte är så bara kanske:) 
Har dessutom lagt upp mitt CV på Manpower och ska även göra det på Maxi snart! Sen tycker jag att jag förtjänar en liten paus:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback