Slöseri av pengar och annat roligt:)

Var på stan och kollade på lite grejer, nedan finns bilder på det jag köpt! (+mobilväskan jag köpte på i lördags)



Köpte även en present till Sofia, som hon ska få om hon tänker pallra sig hem någon gång! :D Så därför väljer jag att inte visa den, men den är ganska stor i alla fall kan jag säga.. ;)

Jag och Johan tog även en ica-sallad och satte oss vid kajen och åt, det var faktiskt väldigt mysigt! :) Åkte även och körde lite minigolf villket var väldigt roligt eftersom att jag vann över Johan!^^ Inte varje dag det händer;) 

Åkte sedan vidare till kvantum där det inhandlades och njöts av glass! 
(min glass)


Senare ikväll har vi varit på stackgrönnan och kollat på loppissaker, sedan har jag farit ut på en lång inlines-tur för att sedan spela lite tennis! Så efter en lång och ganska händelserik dag ska jag krypa ned i sängen och se någon dålig film på tv ;)

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback