Tierd and stuff.

Hejhej, dålig uppdatering I know.
Min ursäkt: det är "sommarlov".

Har för övrigt inte hänt så mycket heller, mest klivit upp tidigt för att ta hand om Tiara, och när väl det är slut har jag varit astrött och inte orkat göra så mycket alls.. :) 
(kan bero på att jag har lagt mig senare än vad jag borde för att vara pigg från klockan sju, men jag vet inte:) )

Idag bakade jag dock limpor! Hela sex stycken, fast Johan hjälpte till:) Sedan skrev jag av en massa recept från mammas kokbok, kan ju vara bra att ha sedan när man flyttar!:D 
Har dock inte börjat söka jobb än (inte bra) och inte heller hittat någon lägenhet, åtminstone är det två månader kvar innan Johans upprop är, vilket känns en aningens mer lugnande :) 

I morgon är det i alla fall midsommar som mest troligen kommer firas med en massa gott, bland annat skumtomtar, JA DU LÄSTE RÄTT, mamma fryste in en hel låda i julas;) Vad kan jag säga? det är min familj :) 

Puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback