TRETTONDEJUNITVÅTUSENELVA.

Är lite nervös idag, ska nämligen klippa mig om ungefär två timmar! Anledningen till att jag är nervös är för att det kommer att bli en helt ny frisyr!! Ni får se resultatet när det är klart ;)
Hoppas på att den blir bra.. :S

Något jag är ännu mer nervös över är att jag ska operera bort min visdomstand som växer snett i morgon ! Sjukt nervös, men mest troligen blir det inga problem, kan ändå inte låta bli att va nervös !:S 

I övrigt är jag mest glad just nu, kanske är det för att jag sovit bra på hur länge som helst för att det för en gångs skull har varit kallt i mitt rum i stället för kokande hett!:D 
Det hela känns som bara bra :)

Nu ska jag nog gå och kolla till Tiara, hon ser ut att sakna mig ;)
PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback