Day 08 – Something you want to do before you die.

Ärligt talat är det väldigt mycket jag vill göra innan jag dör.
Något som jag dock verkligen alltid velat göra, men dock är livrädd för att göra samtidigt är Bungyjump!


Det ser ju så fantastiskt roligt ut! Dock så vet jag inte riktigt om jag skulle våga eftersom att jag inte direkt är så förtjust i alla slags olyckor man hört om osv... Samtidigt måste man ju ta lite chanser i livet!:D 
Annars kan jag även tänka mig fallskärmsflygning.. :) Men fortfarande,, HUR SÄKERT??:S

Hittade för övrigt en rolig serie^^



Have a "jumpy" day!:D

Kommentarer
Postat av: sofia

jag har fixat ;D så är ledig nästa helg ! :D längtar!!! :)

2011-03-01 @ 17:28:11
URL: http://duodeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback