Ångesten över kemiprovet.

Dagens ånget är: Kemiprovet.

Min dags tankar har gått såhär:
Jag borde plugga kemi.... Nä okej jag sover i stället..
Jag borde plugga kemi..... Nä jag gör projektarbete i stället..
Jag borde plugga kemi..... Nä jag ser lite på tv först.. 
Jag ser lite till på tv..
Jag borde plugga kemi NU.... pluggar faktiskt lite kemi... äter mat..
Jag borde plugga ännu mer kemi nu.... Kollar datorn osv först... 
Jag borde plugga ännu mer kemi NU... Skriver lite mer projektarbete först... 
Jag borde plugga mer kemi nu så jag kan gå och lägga mig tidigt så jag kan kliva upp tidigt och plugga kemi så jag inte är jättetrött i morgon! Elleer, så gör jag lite mer pa och så pluggar jag kemi sen så det blir sent och ändå kan kliva upp tidigt och låtsas vara pigg?

Just nu är det: Jag ska bara skriva ett inlägg på min blogg om min ångest först.. 


HAHAHA TAGGA MVG PÅ PROVET I MÅRRN ALLTSÅ?!?!?!?!? XD
Nä men ärligt, jag har haft starkt vg på alla andra prov, även om jag får g på detta kan hon inte ge mig mindre, seriöst då går jag ju bara till rektorn och pratar med honom. PALLA PLUGGA. 

Okej, ska plugga lite nu, godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback