Bästadaanistan ?

HEJ!
Det är nice när folk snor ens cykel. Speciellt bara för att man planerat att fara någonstans! Jag menar, kan de inte åtminstone förvarna en "hörru, jag har tagit din cykel så du måste nog hitta på något annat sätt att ta dig till stan imårrn". Det hade jag faktiskt tyckt varit jättesnällt! 

För då hade jag sluppit powerwalkat till stan i panik vilket gav resultatet i en nuvarande fantastisk träningsvärk. (ja jag vet att det finns buss, men jag fick panik och har aldrig åkt buss i Uppsala, fast nu har jag det!) 
Dessutom har jag en bula i pannan efter igår (fråga inte.. )

Och inget jobb heller eftersom att jag inte fick ihop tillräckligt med värvningar igår. 

SÅ DET VAR EN SUPERDAG IGÅR!:D 

Jag var inte alls olycklig. Okej lite kanske. Nä faktiskt så skrattade jag lite åt cykeltjuven för att denne mest troligen har en väldigt blöt röv! Skyll dig är allt jag har att säga;) 

I övrigt, så om det är någon som vill bidra med lite pengar till min planerade shoppingdag på torsdag så skulle denne helt enkelt vara bäst i världen! :D




Ska försöka hålla mig till saker jag måste ha, men kan inte lova något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback