Jag vill!

Just insett hur taggad jag faktiskt är på att PLUGGA. Ja ni hörde mig, jag har blivit sinnessjuk^^ 
Nej men faktiskt har jag så tråkigt för tillfället, vill ut och träffa folk och en massa grejer! Har idag kollat upp en massa med programmet som jag ska gå, kollat något gammalt shema osv!:)

Känns bra att vi ska köra en kurs i taget, samt att det inte verkar vara någon tenta på första kursen!:)
Att det är tre deltentor på nästa kurs två veckor mellan varandra skrämmer mig lite dock. Samt att termin 2 endast kommer bestå av KEMI! 

Nej nu ska jag sluta skrämma mig själv och börja läsa en bok!



Ska nog kanske gå till bibblan någon dag och låna några andra böcker så jag blir ännu mer taggad:) 

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback