Önskelista 2011.

Här kommer min önskelista till julen! (Mamma du får föra vidare detta till mormor då jag lovat henne det:) )

Vill börja med att skriva att jag inte vill ha en ny cykel, trots att min är stulen, tar bara emot en cykel om ni fått den gratis! Och har ingen aning om hur jag skulle frakta hem den sedan åde men:P Vill ha andra saker i stället! Gärna sådana som är enkla att ta hem :)



  • En resa till Kunming (KINA), eller bidrag till detta åtminstone, så jag kan hälsa på Sofia! ♥






  • En iPad(med wifi och 3G), kommer vara väldigt behövligt(uppskattat, lättare att ta med sig än min dator som inte ryms i väskan..) sedan när jag börjar skolan och så vidare!:) (eller bidrag till detta!!)





  • Som ni kanske har förstått, vill jag gärna ha pengar:) Alltid bra att ha! Öronmärkta till något speciellt självklart om ni vill.


  • Presentkor t.ex. :
    - H&M
    - Monki
    - Bikbok
    - Cubus
    - Din sko/Skopunkten
    - Glitter
    - Ikea
    - Make Up Store
    - Bio
    - Eller vad du nu kan komma på som jag möjligtvis glömt:)


  • Kakor och godis av denna sort är alltid gott.. Inte för mycket bara (A)



  • Sedan är ju alltid några små söta prydnadstomtar uppskattade:) 


  • Och bara för att ingen ska klaga över att denna punkt inte är med så:




    SLUT PÅ MIN ÖNSKELISTA! :D





    Nu eftersom att mamma specifikt frågade vad jag och Johan ville ha så kommer det en liten önskelista från oss båda med:) Förutom pengar så :


  • Dörrmatta, här kommer några exempel från rusta:





  • (mest J som vill ha ;)♥ )





  • Presentkort på ICA är något som verkligen skulle uppskattas, perfekt sådär om pengarna skulle ta slut någon gång!:) (man beställer dem på ICAs hemsida som jag förstått det)


  • Någon bokhylla(eller kanske presentkort så vi kan köpa en bokhylla), eller någon slags förvaringsgrej som man kan hänga över dörren skulle även vara bra:)
    Vet inte om den finns men detta hade varit nice:) (klicka för att förstora)




Hoppas ni är nöjda med önskelistan, och sen kan ni ju vara snälla och ge mig allt jag vill ha för en gångs skull? (A)
(Och glöm inte att prata med varann så att ni inte köper samma saker! Tack på förhand.)

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Super! Tror inte det blir allt på listan i år som det blev förra. Det är betydligt dyrare saker du önskar dig men kanske något av det :) Kram mamma

2011-11-12 @ 18:18:54
Postat av: sofia

tycker första punkten var bäst! det hoppas jag du får! det skulle vara awesome! ;D

2011-11-13 @ 03:05:08
URL: http://molihua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback