Shoppingturen igårkväll:)

Erbjuder några bilder på den shoppingen som blev igårkväll:) Dock dålig kvalité och de, men förväntar mig inte så mycket av min mobil + att det inte är jätteljust i lägenheten :)




Skor från Din sko, något putsgrejs och skokräm.



En kofta, dubbla strumpbyxor, varmare strumpbyxor, concealer och en eyliner med extra tunn spets. Allt från H&M. (tyckte att eylinern behövdes då min gamla är några år gamla...)



Ny tubhalsduk och en tröja från Bikbok!


Blev lite mer shopping än tänkt ja, men allting var i alla fall på rea vilket känns väldigt bra!:) Eller skorna var förresten inte på rea men:P Känner mig nöjd med grejerna i alla fall! Hade gärna köpt bla. ett par jeans och en kavaj också men sparar det tills då jag har lite mer pengar.. :)

Idag blir det slappning, handling, tackos, TBBT och kanske någon film eller så ikväll, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback