Kladdkakans dag.

Hej.
Idag är det kladdkakans dag. Och även om det är en dålig ursäkt är det ändå en ursäkt vilket ger mig tillåtelse till att äta kladdkaka!:D Sen är det slut på gottätandet, förutom på bion på lördag. Men sen, tills den 20 dec ska jag försöka i alla fall.. !:)



I morgon ska jag ta mig in till stan! Blir då att fota och kolla på julklappar :) 
Hemskt jobbigt det där med julklappar förresten, har alltid ångest eftersom att jag aldrig kan lägga ut mycket pengar så känns som att jag bara köper saker som de inte ens vill ha eller så.. Men lyckas i alla fall ibland, speciellt med den julklapp jag köpt åt mamma flera år i rad nu (fast jag vet ju inte om hon blir glad på riktigt eller låtsas men..;) ) Nä ärligt har jag alltid varit sämst på julklappar. Brukade alltid köpa juslyktor till alla tidigare..^^ Så försöker att inte göra det numera :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback