God och glad, kexchoklad.

Hejsan!
Idag har jag varit och handlat, bland annat åtta kexchoklad som du kan se på min fb!:) 8st för 20 spänn var helt klart värt det! Ica Väst är en väldigt bra affär, många bra priser! Dock är det mer som kanpanjer de har, dock har de dem väligt ofta och det gör att det faktiskt är väldigt roligt att gå på den affären om du frågar mig!:D Tycker fler affärer skulle ta efter!

Har även stekt plättar idag, dock klagade tydligen Johan att jag stekte för många! :O Har ingen aning om hur man kan göra för många plättar, men anledningen var i alla fall att jag hade en liter mölk + lite mer att göra av med för att den gick ut idag, så resultatet blev helt enkelt många plättar!:) Jag klagar då inte!

Är väldigt exalterad över att Mamma, Stefan och Tiara ska komma ned till Uppsala om bara några veckor! Dock får det mig samtidigt att vilja skrika lite då vi inte hittat någon lägenhet ännu, men så småningom kommer det ordna sig på något sätt. Självklart blir jag inte mindre exalterad bara därför heller, väldigt glad över att mamma ska komma hit så vi kan prata osvosv, och så kan jag gå ut och promenera med sötnosen!!♥ (sen är Stefan bra på att bära tunga saker saker osv!)



Hon är så himla söt på denna bild!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback