Mindre regn åt folket!

Hejsan!

Sedan sist jag skrev har jag varit på Arbetsförmedlingen och haft någon slags aktivitet där som kallas "Rätt jobb". Där får man helt enkelt guiding om hur man ska söka, vars och så vidare. Var faktiskt väldigt trevligt att vara där, och roligt att göra något annat än att "bara" kolla efter jobb och lägenhet hela dagen :) I morgon är nästa möte!

Idag har jag varit på min första arbetsintervju!! Det var verkligen sjukt spännande, var dessutom väldigt nervös så jag vet inte om jag fick ut något vettigt.. Men killen jag pratade med var i alla fall lugn och sade i slutet att han var positiv i alla fall, får höra i morgon om jag fått jobbet eller inte!:D  Jobbet är värvare för Greenpeace, och jag måste säga att det faktiskt låter som ett fantastiskt jobb, skulle verkligen bli glad om jag fick platsen! (tydligen är man dock "en sån där" om man jobbar där, men det är helt klart något jag kan leva med;) ).

Hoppas bara att det kan sluta och regna det mesta av tiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback