Chokladbullar i all ära!





Här har ni mina fina bullar som jag gjort idag!:) De är säkert goda! Även om vissa ser väldigt konstiga ut, (syftar på bild nr.2) men utseendet spelar väl ingen roll! 
Bakade bullar idag eftersom att igår blev det en längre sovmorgon än förväntat, samt att jag kom på att jag behövde bregott vilket jag inte hade köpt!

I stället blev det moccarrutor (kärleksmums, chokladrutor, kärt barn har många namn..) som jag bakade igår :) 
De blev också väldigt goda! Glömde dock att ta en bild på dem men jag tror ni vet ungefär hur de ser ut;) 


I stället får ni en fin bild på pizzabullarna som jag bakade för ett tag sedan som ett slut på detta inlägg!
(ja jag är en bakoman)


Det var innan de blev gräddade som jag tog bilden.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja de ser riktigt smarriga ut både chokladbullarna och pizzabullarna. Måste nog försöka mig på pizzabullarna någon gång. Chokladbullar lär jag ju få behålla för mig själv om jag gör dem nu :) Hoppas att de blev goda. Kramar från lilla mamma

2011-09-21 @ 21:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback