Have a nice evening :)

Hejsan!
Idag var jag på arbetsförmedligen och hade möte, var inte så mycket info som jag inte redan visste men det var lite saker som jag inte visste i alla fall!:) I övrigt så har det inte hänt så jättemycket, sökt jobb via platsbanken som vanligt, även uppdaterat mitt CV där osvosv:) 

Johan är för tillfället borta på någon tråkig fest!;) Ville också gå, men eftersom att jag inte har något kårleg så är det ju lite svårt, eftersom att det tydligen inte går att festa på annat än nationer.. 

I stället ska jag dock se på nya Pirates, äta choklad och mysa! Så det är inte så stora fel på min kväll heller!:)
Hoppas ni har en trevlig kväll ni med! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback