Some shopping, sickness and fun.

Idag ska det handlas för hela slanten!:D Fått min sommarlön idag, så det känns rätt så najs!:)
Och med hela slanten menar jag självklart inte att jag ska handla upp hela lönen.. För det första så skulle det vara rätt så svårt, för det andra så måste jag få hem grejerna på något sätt med! :S Med en korg och en väska är det inte så lätt att få med de matvaror osv jag tänkt köpa så.. :)

Tänkte även söka jobb på de butiker som jag eventuellt kan ha missat på stan, och utanför stan. Dock så insåg jag att min avskyvärda hosta mest troligen skulle skrämma bort dem, eller få dem att inte ens röra mitt cv, så hoppar över den biten tills det blir något bättre :) 

Och som avslut kör vi med lite humor för en gångs skull!



Kommentarer
Postat av: HannaVirrpanna

Jag dog av skratt när ja såg den där bilden!!! xD



It made my day^^

2011-10-06 @ 10:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback