Varning: uttråkande inlägg på g.

Hejsan!
Har ju tjänat in en massa vuxenpoäng i veckan!:D Gått på arbetsförmedlingen och fått veta att om jag har tur så får jag ersättning för att jag inte får något jobb om tre månader, yay:P Min respons är väl: om jag inte har ett jobb inom tre månader dör jag.. (eller börjar plugga på uppsala universitet) 
Idag fick jag dessutom skriva på ett paket! Paketet var dock inte till mig eller Johan utan en av dem som vi bor hos, så det kändes lite konstigt^^ (Kan inte låta bli att tänka på Sheldon i TBBT som i ett program skrivit på åt Penny att hon ska skriva på en lapp som gör att han inte ansvarar för paketet längre) Men ändå lite vuxenpoäng? 

I övrigt så har det inte hänt så mycket, jag har inte suttit vid datorn så mycket för att johan är ganska överbeskyddande(läs: beroende) av sin dator när han är hemma^^ Så har väl snart hundra inlägg på bloglovin när jag loggar in där nästa gång! Vill ha min dator, förhoppningsvis så tar det bara tre veckor och sedan så funkar den(FÖRHOPPNINGSVIS) fml.

Ska snart gå och handla mjölk på folkes:) Och sedan blir det (tyvärr) idol. Jag är dock glad över att det är bara auditions som Johan är intresserad av att se. Varför Idol absolut måste ha 12 st sådana vet jag dock inte. 

Okej nog med tråkigheterna, ingen bild idag heller för min hårddisk är inte inkopplad!
Kram.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag lovar att du kommer hitta något så småningom som känns rätt! Håller med dig, det löns inte börja plugga om man inte kommer in på rätt linje. Vad söt du är, jag hoppas jag passar som det annars får jag väl hoppa av linjen och hitta något annat :)

2011-09-14 @ 07:03:25
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback