Långt informativt inlägg ;)

Hej!
Har haft lite ångest över att skriva sen vi kom hem från Grekland eftersom att jag inte orkat ladda upp bilderna från kameran ännu.. Inte så att det är jobbigt eller så, bara det att jag inte har tagit mig tiden. Och har fortfarande inte gjort det så får skriva om Grekland i ett annat inlägg! :D Sorry :)

Dock har jag tagit tag i en massa andra grejer! Bland annat läst min favoritserie (Lejonhinnans sång) för hundronde gången, fast denna gång på engelska! Eftersom att de inte längre går att få tag på svenska :P Kan inte tröttna på de böckerna helt enkelt :)

Även sett klart det som finns av Game of Thrones, såg alltså hela andra säsongen igår.. Insett att jag gillar serien till en viss del i alla fall, tycker dock att den är lite för "våldsam" eller vad man ska säga.. Det jag snackar om är att de brutalt dödar människor/djur och de visar alltså detta i rutan, aldrig gillat att se blod/skador/brutalt våld på tv och detta är värre än vanligt. Sen är det ju självklart andra saker som är tveksamma, men jag gillar drakarna/vargarna i alla fall! ;)

Även storstädat hela lägenheten. Vilket betyder att jag har alltså rensat ut allt som inte behövs och putsat speglarna, skurat, dammtorkat och dammsugat! Ställde även alla böcker i bokhyllan efter storleksordning, alltid något som jag stört mig på om det inte är så^^ Bokhyllan börjar vara lite väl liten snart dock :/ Då har jag ändå valt att lägga undan en massa böcker när vi flyttade in (ungefär som hälften av alla andra grejer som vi har, vårat förråd är smockat!.).
 
Längtar dessutom tills vi får pengar någon gång, för har sjukt mycket jag vill shoppa just nu!!!(bland annat studentlitteratur!) Extra jobbigt eftersom att det är ganska tight budget för tillfället eftersom att vi inte har någon aning om när vi ska få csn och hyran ska betalas! Men det brukar alltid lösa sig, så det gör nog det denna gång med :)
 
Fick för övrigt en femma på biokemin! Sjukt nöjd med det betyget! Vill verkligen hämta ut tentan och se hur detta gick till.. ;) Mottagningen börjar dessutom på måndag så jag längtar verkligen, ska bli sjukt roligt hoppas jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback