Recentior 2012 återigen :)

Nu är mottagningen inte långt borta, börjar i övermorgon och jag är övertaggad! :D För er som inte fattar vad mottagningen är, så är det väl helt enkelt en slags nollning. Fast inte så mycket nollning, dvs ingen alkoholhets och liknande! Fick höra av en fadder att några andra bland annat puttar folk baklänges i ån typ, vill påpeka att Fyrisån alltså inte är det renaste stället och är ganska strömt, så inget jag skulle vilja prova på... Och vi är dessutom inte "nollor" utan "reccar"(utalas med s och är förkortning på recentior), kanske inte jättestor skillnad men nu fattar ni alla fall om jag skulle göra er förvirrad hädanefter! :)  

Har dock lite jag måste göra innan dess, men det ska bli så skönt när det är över och mottagningen börjar! :) Synd att skolan börjar så tidigt bara, vi börjar alltså på skolan på onsdag, medan "alla" andra börjar 3:e september. Inte så att jag inte vill börja skolan men tror att man kan njuta mer av mottagningen om man inte behöver kliva upp tidigt varje dag:) Som tur är så börjar vi i alla fall 9 numera, älska biologi! 

För er som inte fattar varför jag ska vara med på nollningen som recce, jag ska alltså detta halvår gå med de som börjar nu. Därför har jag, och de flesta av mina klasskompisar valt att vara med på mottagningen :) Eftersom att denna mottagning dessutom är 100 ggr större än vad våran är så är det svårt att motstå! ;) Funderar dock på att söka som fadder nästa år, men roligt att få vara med om denna mottagning först innan man bestämmer sig för att vara fadder :)
 
För er som fortfarande är förvirrade: går alltså detta halvår med de som börjar nu, hoppar sedan tillbaka till de jag gick med förra halvåret och går ett nytt halvår, för att sedan hoppa tillbaka till de jag ska börja med nu för ett nytt halvår, sedan är det valbara kurser sista året så då är det mindre komplicerat ;) För er som fortfarande inte fattar, nej jag vet, det är komplicerat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback