Uppdate on my life :)

Cyklade till boländerna idag! Blev bland annat inköp av myggnät så att vi äntligen kan ha fönstret öppet utan att riskera att få in en massa oönskade mygg! :) (och andra eventuellt äckliga kryp). Blev såklart lite mat också, blir alltid lite överväldigad över att gå på coop och citygross här, sjukt stora affärer med sjukt mycket grejer! 
 
Har även börjat se på Game of Thrones, några i min klass pratade om denna så tänkte kolla in det hela! Har inte riktigt bestämt mig om jag ska gilla den eller inte ännu, men det brukar ta ett tag för mig innan jag gillar serier så^^ Har dessutom bara sett tre avsnitt ännu, och jag gillar ju de faktum att det är lite fantasy av det hela. Hade dock uppskattat mer fantasydel, inte alltid varit jättestort fan av krigarfilmer och detta verkar vara mer en krigarserie än fantasyserie hittils. Men den har potential än så länge:)

Borde verkligen bli bättre på att ta bilder, men så är det så mycket som jag borde göra egentligen så.. :) Ska i alla fall till Seán i morgon på "äventyr" så vi får se om det kanske blir någon rolig bild därifrån! 
Ska nog sova nu, godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback