Vuxet värre.

Idag har jag varit vuxen och ställt mig i bostadskö! Någon gång måste ju vara den första, hehe ^^ Är ju lika bra att stå i kö, förlorar ju inget på det i alla fall! :) 
 
I övrigt har det inte hänt så jättemycket sedan jag skrev sist. Var som sagt hos Seán i torsdags och hade det trevligt! Dock väldigt glad över att jag åt nudlar vid typ 3 eftersom att även om det var tänkt att vi skulle äta vid 6-7 så blev det närmare 9 vi åt middag! Engångsgrillarna krånglade så det mesta blev i princip fail.. :P Men gott vare i slutändan ändå :) 
 
Gick ut för att gå en stund i går också, var mysigt.
Det är synd att det inte är så bra väder idag, hade tänkt jobba på brännan lite innan vi far till Grekland! Eftersom att jag oftast brukar bli röd direkt när jag solar så tänkte jag en lite bättre grund än nu kanske gör det lite bättre! Med en massa moln på himlen blir man dock inte så brun tyvärr.. Och verkar inte bli bättre väder resten av dagarna som är kvar heller så! :/ Får väl helt enkelt bre på en massa solskydd 24/7 när jag är i Grekland då^^
 
Bjuder på några bilder från förra året då jag och Johan åkte till Turkiet på påsklovet! :)

 
 
 
Insåg att jag tagit en massa kort på mat också ^^ Men det var en massa god mat dock! Hade "all inclusive" så det var helt sjukt mycket mat varje dag frukost/lunch/middag! Dessutom hade de värsta efterrättsbuffén både till lunch och middag, så man kan lungt säga att vi blev bortskämda.. ;) 

Vi kör dock inte på det denna gång, utan kommer testa lite olika restauranger i stället! 
Blir ju lite billigare på det sättet med.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback