En vanlig måndag..

Gjorde duggan idag, kändes okej :) Får hoppas att det blev några poäng extra i alla fall som kan summeras till tentan sedan så att jag kan få en 5:a!:D Inga förhoppningar här inte. 

Har lite panik över att det är ca. 2,5 veckor kvar tills tentan är på denna kurs, efter det är det 2,5 veckor tills jag har tenta på den kursen. LÄNGTAR INTE.

Sedan hade jag sovmorgon i morgon. HADE. Börjar i stället 8 i morgon eftersom att en av våra föreläsare hade fått förhinder i fredags och vi inte hade föreläsning då :/(kan tillägga att jag mest är upprörd över detta eftersom att jag sov väldigt dåligt i gårnatt och såg verkligen fram emot sovmorgon i morgon och är hemskt trött) Sjukt trött på att börja 8, inte min tid på dagen att hantera seriösa föreläsningar, sedan Lab 10-17, love my life



Ska göra mitt bästa för att klara mig igenom detta, för sedan blir det biologi som gäller! Om det bara kunde gå lite fortare.. :)

Har varit duktig och tränat idag också för den som ville veta!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback