Mumblemumble.



Summerar dagens föreläsningar ganska bra tycker jag! Vi var trötta, det var ett fett hål emellan, Jan är inte den mest pedagogiska människan, det var ingen bra blandning helt enkelt. Vilken tur att det bara är en 2,5 veckors kurs så att det är snart över! Eller hur var det nu ? Har alltså redan panik över en kurs som jag började idag, känns bra.
MEN, sen blir det organisk kemi, sen biokemi och efter sommaren blir det nollning och biologi, jag längtar!!! :) 

Igår var det alltså tenta, det gick okej hoppas jag, lite arg över att det var svårare uppgifter än vad det varit tidigare på de tentor vi fick, men aja. 

Snart ikväll blir det mys framför film, det blir bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback