I morgon blir jag en recentior..

Idag har det blivit en tur till Boländerna. Det vill säga IKEA! Köpte några saker som vi behövde! :) Hittade desto mycket mer saker dock, men vi lyckades hålla oss till saker som vi var dit för att köpa och behövde! Dessutom blev det även en kort tur till Jysk för att hämta upp en stol, så numera har vi fyra fungerande stolar!:D 

Förresten så blev chokladsockerkakan igår jättegod! Blev inte alls torr som jag trodde, mest eftersom att jag var smart nog att ta ut den tidigare då det runnit ut lite kaka :) 


Hjärtformad och fin blev den dock ändå!:)



För övrigt börjar min nollning i morgon, och skolan börjar på riktigt på måndag. Är rätt så nervös. Men förhoppningsvis så blir det bra! Får väl se hur jag känner i morgon kväll.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback