Megaintressant med en kinesisk knorr på slutet.

Effektiv dag!

- Föreläsning, Termodynamik på Ångström 8-10.
- Snack, cola och annat i Möbius.
- 11-12 Projektinfo på Polacks (vill fortfarande stava pollax för man säger så!)
- Lunch
- Buss till EBC för att köpa labbrockar och fixa bibliotekskort! :) 
- 15-17 lektion, (inte samma som föreläsning för den som undrade)
- Skrev upp mig på projektet "bakningens kemi"! Låter awesome, om det är det kan jag meddela någon annan dag.
- Åka hem och äta middag samt se Vänner.
- Plugga de uppgifter jag inte hunnit samt försöka några till, gick inte bra. 

Nu sitter jag här och skriver bara detta mycket intressanta inlägg :D
Okej nu var jag inte ärlig, jag är faktiskt även allmänt förvirrad över att Sofia kommenterade i mitt senaste blogginlägg. Hon skriver konstiga saker. 加油加油加油!!= Tankning eldningsolja! ! Jag tror hon försöker säga något åt mig ? :) 我想念你 ♥ 



Ha en fortsatt underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: sofia

din kinesiska är inte på topp fröken grabbe ^^

加油加油 betyder "you can do it/come on!" och du la till ett tecken som int behöver vara där på sista 我乡你 betyder "jag saknar dig" 所以我说“我非常想你” 你看的懂吗? :*



men vad kul att höra om att skolan går bra osv! sorry att jag varit dålig på kommentra din blogg, varit och rest en massa:]

2012-01-26 @ 04:05:46
URL: http://molihua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback