Mer snö åt folket!

Som lovat har jag inte skrivit mycket medans jag var borta, har varit rätt så skönt faktiskt :)
Att bara få vara borta och ta det lungt, bli lite bortskämd har faktiskt känts otroligt skönt! Mysigt att vara hemma med familjen i någon vecka. Man uppskattar det helt enkelt enormt mycket mer när man är ganska fattig, fast efter februari så kommer jag förhoppningsvis inte vara allt för fattig längre! Bara fattig student :) 
(anledningen jag säger februari kommer ni fatta så småningom;) )

Kom till Uppsala i går, klockan halv fem på morgonen sådär, hade inte sovit en blund. Eftersom att det inte gick någon buss hem förrän 06:15 så blev det lite fika hos snälla Seán!:) Efter det blev det uppackning, och höll på att dö av hunger innan kl 8 då vi äntligen kunde gå och handla lite mjölk så vi kunde få i oss lite frukost! Fixade en del med skolan, kollade upp en massa :) Sedan bestämde jag mig för att se serier fast såg bara 5 min för sedan somnade jag.. :]

Idag har vi handlat och tagit det lungt(att inte sova på en hel natt förstör verkligen för mig i alla fall) och ikväll blir det filmmys.
I morgon blir det dock en storhandling! Anledningen till detta är bland annat för det kom en ICA tidning där det helt plösligt stod att en MASSA grejer bara kostade 10kr! (vet inte om de fått någon knäpp eller så) Dessutom så är en hel del ingredienser slut sedan vi åkte och lite innan dess, så storhandling blir det!




Saknar för övrigt snön, (till skillnad från vissa andra;) ). För mig är det inte vinter om det inte är snö! Eller okej det finns någon snö-frostliknande substans för den som skulle få för sig att klaga. Men nu snackar jag om minst en dess djup snö! Kyla utan snö suger helt enkelt. Dessutom kan man inte åka snowboard i detta väder, inte så
att jag har min bräda här nere men :/
Det finns inget mysigare än att gå ut och gå när det snöar stora snöflingor, it´s lovely :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback