Shopping och mat :)

Idag blev det en liten tur till expert (50% på allt!) då Jakob var så snäll och hämtade oss!:) Blev hörlurar åt Johan och lågenergilampor á tio kr ggr 2 för våran del :) Hade väl kanske blivit en tv om vi hade varit rikare och vetat hur våran framtida lägenhet ser ut, men det känns ju inte som att det kommer hända närmsta tiden dock :P Tyvärr.

Sedan shoppade vi ännu mer på ica, tror det var den dyraste turen på ica på länge! Fast allt var ändå väldigt billigt så jag är väldigt nöjd :) Även om vissa saker var slut tyvärr :/ 

Eftersom att vi båda glömt att ta fram kasslern och grädden ur frysen så blev det en mat som går snabbt att tina och göra :



Mackaroner och köttbullar! Tror inte att jag kommer att tröttna på denna maträtt, det är ju helt enkelt så gott!:) Och billigt och enkelt att göra helt enkelt! ^^

Sedan gillar Johan dock att he på en massa mycket mer än vad jag har, men så länge han tycker det är gott så klagar jag inte :)



Ni får väl bestämma själva vilken tallrik som ser godast ut! Själv har jag inte mycket till övers för keso, och aldrig förstått det där med kall sallad och varm mat tillsammans. Äter därför alltid salladen så snabbt som möjligt innan resten av maten!:) Eller efter maten^^
(men som ni ser så försöker jag vara nyttig i alla fall..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback