Vad räknas och vad räknas inte?

I morgon börjar det på riktigt! Jag börjar alltså universitetet. Ni fattar nog inte hur stort jag tycker att detta är.. För det första hade jag inte ens tänkt börja universitetet ännu, så bara det är en stor grej för mig. Jag tycker det känns så vuxet, och samtidigt känner jag mig verkligen inte vuxen alls. Visst jag har bott hemifrån i nästan ett halvår, men det får mig inte att känna mig så mycket vuxnare egentligen? Snart fyller jag 20, och jag tror inte det kommer få mig att känna mig så mycket vuxnare heller. I can´t feel it.

Förhoppnigsvis känns det bättre i morgon, i alla fall med själva universitetsgrejen.. :) Speciellt ämnet kemi. 

I går dag/kväll var jag på EBC, hade tipsrunda, spelade spel, lekte lekar, såg film och hade lite disneyflashbacks. Var helt enkelt mycket roligt och en perfekt avslutning på "nollningen"!

Nu ska jag försöka ha en mysig kväll med bland annat himym och chokladbollar senare! Hoppas ni får en trevlig kväll :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback