Det har regnat hela dagen dessutom.

Hej!

Försökte skriva ett inlägg i går, men visade sig att de var för upptagna att förstöra allting totalt? Hehe, okej de kanske inte förstörde allt totalt, men de har gjort om allt så det blev helt plötsligt jobbigt att skriva ett inlägg.. :P

Har haft fullt upp idag, började nio och slutade 17.30, kan helt klart påstå att de proppat oss med information hela dagen.. Har dessutom insett att den här delen av kursen kanske inte kommer vara så roligt som jag trodde, mest för att det är en massa insekter osv :/ Hade lite av det roliga idag dock, fåglar och däggdjur! :D Något annat som suger är dock att vi ska lära oss 125 st fåglar men ha 12st på tentan ^^ Men eftersom att min pappa är fågelskådare och gillar att jag ska plugga på en massa fåglar ska jag inte klaga så jättemycket :)

Midsommarafton var för övrigt väldigt trevlig! Hela helgen var väldigt skön, trevligt att inte behöva plugga på en hel helg utan några måsten liksom! :D Läste ut hungergames redan i lördags, hehe ^^ Den var förbannat bra! Ångrar dock lite att jag läste på svenska, för tycker att översättningen var otroligt dålig ibland (alltså en del meningar var konstiga helt enkelt..:P) och det är inte något jag brukar tänka på så.. xD

Dessutom fick jag veta att Sofia fått en goldenvalp! LÄTT avis. Men om jag någon gång drar mig till kina vet jag vars jag ska i alla fall, verkar som att kina vill hålla kvar Sofia så jag får väl helt enkelt ge upp att jag kommer få tillbaka min Sofia :( Men får träffa henne nu i sommar när jag/hon kommer hem i alla fall :D (hoppas jag iaf:( )

Kommer inte på allt för mycket mer att skriva atm, så ni får ha det så bra tills vidare! 
Själv ska jag plugga sönder, puss på den!

Seriöst finns det inget ni vill läsa på min blogg? Saker ni faktiskt vill veta? Känns som att mitt bloggande är sämst och jag vet inte ens vilka som läser eller varför folk ens läser min blogg? Min bloggtorka gör det inte bättre heller:D

Kommentarer
Postat av: sofia

update; inte en golden, hon är tydligen labrador, men det är inte så lätt att se skillnad på dem när de är så små och hon sa att hon ville ha en golden så antog som bara :] men aah du får ta och flytta t kina vettja och bli biolog här ist! ;D

2012-06-30 @ 11:19:32
URL: http://molihua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback