Ny mobil eller inte... :P

Hejsan!
Varit på stan och shoppat lite idag:) Blev faktiskt några fina fynd, till och med på rea/rabatt vissa saker! :) Känns bra i alla fall. Liten uppvärmning inför när vi ska fara till stockholm nästa måndag, hehe ;) Slutade även med en subway macka (och kaka!) ute vid älven, väldigt mysigt och gott var det! Matade några gräsänder som var väldigt söta och nästan tiggde^^

Min mobils ruta har nu för övrigt krossats lite mer, fast det var faktiskt inte helt mitt fel denna gång! Johan som bara slängde den i golvet! Haha, nä okej han satte sig på sängen och min mobil låg där och åkte ned bland en massa sladdar.. Så den är tejpad och fin nu^^
Har dock gjort mig mer sugen på att skaffa mig en ny mobil. Denna är ju faktiskt mer än två år gammal, och sprickorna i glaset har faktiskt blivit först nu senaste halvåret av en anledning! xD Får dock se, vill inte slösa en massa pengar och sedan knappt ha några kvar i september innan jag får CSN.. Men vill så gärna.. :/ Jobbigt att det ska kosta så mycket! Får se hur mycket jag slösar i Stockholm först kanske:)

I morgon blir det minigolf med Johan och Seán! Blir roligt, dock så verkar denna minigolfbana lite mer komplicerad än den i Skellefteå, men det blir kanske bra ändå :)

Nej, ska nog börja plugga en massa djur nu:P Däggdjur, fåglar, grod & kräldjur, evertebrater och fiskar, yay!  

Avslutar med en rolig bild.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback