Fragaria vesca.

Hej, ledsen för att mitt bloggande är dåligt som sagt.
Kan inte lova att det kommer bli bättre heller, pluggar fortfarande till skillnad från andra, och annars har jag inte så stor lust att sitta framför datorn och hitta på vad jag ska skriva på min blogg :) 

Började igår min sommarkurs, det kändes sjukt bra! Känns som att jag faktiskt går något som jag vill just nu och det känns så fantastiskt :) Jag lär mig saker som jag faktist vill lära mig!
Floristik för tillfället, vilket jag trodde inte skulle vara så roligt, men faktiskt väldigt roligt att lära sig en massa arter på svenska och latin :) Sedan har min grupp en jättebra lärare vilket väger upp ganska mycket! :)
På måndag ska vi åka på en "utflykt" till ett kärr(typ av våtmark) och typ kolla vad det finns där. Dock står det; ta med stövlar, massa fika och badkläder. Så det låter inte så tråkigt om ni frågar mig! ;)

Har för övrigt fulaste brännan atm, måste komma ihåg att ta på mig solskydd så fort jag går ut tydligen... Inte så fint :S

Bio i morgon också, snow white and the huntsman, har velat se den enda sedan jag såg trailern så taggar verkligen! :) Har dessutom hållit mig från godsaker hela veckan (bonuspoäng?) så ska bli gott att få frossa lite^^
Ska försöka ta upp träningen också, har bara lite svårt att bestämma vad jag ska göra riktigt, menmen det ordnar sig :)

Eftersom att det är skelleftebor som tar studenter så tänkte jag avsluta med en studentbild! 





(okej jag ljög, det fick bli två!)

HA EN BRA HELG!:D

Och för den som undrade; rubriken är smultron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback