CMC.

Sittter för tillfället och har googlat en massa om CMC, miceller osv (nej ni vill inte veta).. I morgon är det nämligen lab och då var vi tvungen att svara på en massa frågor om detta eftersom att vi för första gången faktiskt ska skriva en labrapport! Mest störande eftersom att jag inte ens hittar hälften av frågorna och några av dem måste jag resonera mig till.. Längtar inte till imårrn alltså! :D 

Haft föreläsning och lektion idag också så jag kom hem för två timmar sedan ungefär och hade dessutom sovmorgon för en gångs skull :) 

Nej dags att återgå till labfrågorna så att jag förhoppningsvis kan läsa lite ur den "kurslitteratur" vi har med, tenta snart mycket att tänka på!:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback