Hurtig, eller så int.

Hejsan!

Till Eva som kommenterade inlägget innan; Jag har svarat, så att du inte missar det! :)

Idag har jag varit jätteduktig och gått fram och tillbaka till skolan! Eftersom att mitt busskort har gått ut och jag inte vill slösa allt för mycket pengar så valde jag att gå i stället! :) Det var rätt skönt, och tog ca 50 minuter, helt okej ändå, sjukt vad tiden går fort när du bara går! 
Resulterade dock att jag tappade mobilen i grus så nu har min mobilskärm spruckit  i ena kanten.. Men den funkar åtminstone fortfarande så! :) Borde skaffa en ny, fast det kostar ju en massa pengar som allt annat så det blir nog inget av än.. 

Snart är det plugg som gäller då det är komplettering av kinetikuppgiften i morgon! Lätt otaggad, men hoppas att jag klarar den så att jag inte behöver göra omtenta bara.. Sjukt ovärt att jag var tvungen att ändra mig för att svaret var ologiskt (enligt mig). Så sitter och tröstäter polly nu, inser att de mest troligen jämnar ut att jag gått en massa idag, men så får det väl bli då. 

Tänkte slutligen bara gratta sötnosen som fyller hela ett år idag!! :*



(ja hundar kan läsa!)
Längtar sjukt mycket tills jag ska få komma hem nu till påsken! :)

Och grattar förstås även min kära mormor som, passande nog, också fyller år idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback