Massa dator idag.

Haft lab 8-12 idag som sagt, gick faktiskt väldigt bra, hann göra allting så nu ska det bara skrivas in i programmet så är det sedan klart! :) Blev dock ingen stan, men hinner göra det i morgon då jag ändå måste in till stan för att byta buss för att ta mig till Boländerna :P 

För tillfället spenderar jag tid vid datorn medans min mobil håller på att uppdateras, hoppas det blir några förbättringar eftersom att den har börjat bli seg den senaste tiden.. :P Stackarn är ju dock två år gammal snart, och två år med mig så är det ganska bra att den ens lever! xD (speciellt för att vara en Iphone som tydligen ska gå sönder lätt när man tappar den i golvet?) 

Snart ska jag göra mat, se lite tv och sedan åka buss till Ångström för att plugga med Johan och hans klasskompisar :) En bra film skulle det tydligen bli sedan också, det gör vi tummen upp för! 
Tar med mig lite choklad för att trösta mig över att jag pluggar en fredagkväll.. :) Gott sällskap är också ett plus!

Nej, dags att göra lite mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback