Pluggar, eller så inte.

Hejsan.
Jag tänker påpeka att enda anledningen till att jag skriver här just nu är att jag helt enkelt inte vill plugga. Labbat från 10-17 och det första man tänker på att efter ha gjort maten klar osv är inte "åh nu vill jag plugga!" Punkt. Även om jag  borde plugga eftersom att nu är jag faktist själv hemma då Johan är ute och ska äta på nation och planera någon fest.. Men, jag ska plugga snart :P

Hämtat ut min tenta i grundläggande kemi idag, och vill påstå att jag faktiskt är väldigt nöjd med resultatet ändå :) Önskar att det går minst lika bra på denna tenta! Om det gör det lär jag väl märka på onsdag.. :P Suger dock att den börjar 14 så jag kommer att ha gått mig själv på nerverna innan jag ens kommit till tentan. Dock är det bra eftersom att det inte är närmast att åka buss/gå dit så jag får lite extra tid på mig :) 

I övrigt är det mest bara plugg som händer i veckan, förutom på lördagkväll då det blir middag hos Seáns mamma (hon ska bjuda på någon persisk mat typ!) och skulle tydligen bli en massa spel och mys där. Sedan ska jag försöka ta mig vidare till en biolog-födelsedags-fest! Dock inget festande för mig då jag tänker plugga en massa på onsdag med, men det blir nog bra :)

Nej, nu ska jag återgå till pluggandet så att jag kanske kan få göra något lite roligare sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback