Sleeping angels.

Idag har jag gjort allt som var tänkt att hinnas med!:) Eller okej, nu ljög jag lite, för gjorde inte så mycket på en grej som jag hade tänkt (inför laben, som man kanske inte behövde göra egentligen) men mest för att jag fick panik för att programmet inte funkade som jag ville!:S Får väl fråga labassen i morgon hur man ska göra för att det ska bli bra :) 

I morgon är det alltså lab, dock bara 8-12, det gillas! :) Fast en datalab dock, men det kan nog bli bra ändå. 
Efter det blir det stan, och sedan hem, eller tvärt om, har inte riktigt bestämt mig vilken ordning som blir bäst ännu. Hur som helst blir det att ta sig från stan/hemifrån till skolan igen för att plugga med Johan och hans klasskompisar(de har ju tenta på måndag), och se lite film! Blir nog jättebra :) 

I helgen blir det sedan att ta sig till Boländerna och köpa korv åt mamma ^^, sedan mer plugg på ångström/kanske lite hemma och lite serier förhoppningsvis om Johan kan slita sig från pluggandet! :) 

Snart ska jag gå och lägga mig och läsa lite, hoppas ni får en trevlig helg! :)

Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback