Tentamen.

Hejsan!
Tenta i morgon, och är faktiskt inte så jättenervös ännu. Får väl se om det ändras innan kvällen eller om det helt enkelt känns bra (och jag sedan kanske får panik på själva tentan!). Det vet man ju aldrig.. ;) Vi får väl se!

Har dock tenta mellan 14-19 vilket känns lite nervöst! Kommer att ha hunnit bli galen innan vi ska börja skriva tentan liksom.. ;) Dock skönt eftersom att det är långt härifrån så jag behöver inte kliva upp astidigt för att hinna dit, och får dessutom tid att hitta dit då jag aldrig varit där förut.. Ni vet ju hur bra mitt lokalsinne är så, det kan ju ta en stund! xD

Efter tentan hade några från klassen i alla fall dra till någon nation och äta lite mat så det blir nog nice! Ska nog dock ta med mig lite mackor så att jag kan äta under tentan också så att jag inte behöver hungra ihäl under tentan, har nog med att tänka på tycker jag! :D 

Nej nu ska jag ta reda på vad min tentakod är och sedan nog ta tag i det hela och plugga lite till :) Vill ju inte få allt för stor panik i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback