Snart så är man gammal!

Då min mamma önskat en önskelista till min dag, så ska hon nu få en!:)  

Till att börja med önskar jag mig dessa(klicka för större bild) böcker :



Gällande Hungerspelen(hittar du här) så är det viktigt att det är just denna bok då detta är trilogin av dessa böckerna, och jag vill ha alla tre! (plus att jag gillar denna framsida mest:) )



Länk.

en perfekt "börs" som rymmer allt och behöver inte ta med mig en väska! (Accent)
(eftersom att denna funkar lite som väska alltså)




Ladyshave, här. (Nya hyvlar till min rakhyvel Venus Breeze tas också gärna emot :) )
(eller båda! ^^)

I ÖVRIGT är jag tråkig:

Presentkort:
1. Studentbokhandeln (studentlitteratur, BEHÖVLIGT, finns ej i ske-å men prata med Johan så fixar han!:) )
2. H&M
3. Åhléns (mer för köksgrejer än kläder osv)
4. BIO.
5. Annat bra du kan komma på? :) 

Även pengar och ica-checkar tas gärna emot!:) 

AV MIN ÄLSKLING: Av dig vill jag helst bara ha en resa någonstans mysigt! ;) Blir mycket billigare då vi bor vid arlanda! :) Fast destination och tidpunkt måste godkännas av mig först så bara ett kort duger från början <3. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback