Lite torka.

Har väl halverst tagit paus från datorn öht och därmed bloggandet också. Mycket i skolan just nu så har mest bara kollat fb när jag väl startat datorn!

Förutom detta ska jag och Johan också flytta i morgon till vår nya lägenhet! :) 
Så har varit en del packande senaste dagarna förutom pluggandet! 
Jag måste påpeka att jag just nu har sex fulla lådor med bara köksgrejer, och jag har inte ens packat alla saker, höhö. Sen att jag inte är lika bra på att packa som min kära moder, är en helt annan sak. :)

Har väl lite panik över hur vi ska få plats med allt, men som tur är så har vi hela dagen på att fixa och dona så det borde nog bli bra i slutändan ändå :) Rätt så nöjd med nya lägenheten i alla fall, vi var och kollade på den igår. Finns väl några nackdelar och fördelar med den, kan dra en plus och minuslista någon gång sedan ;) 

Hoppas att ni får en bra helg! Min kommer att bestå av pluggande och flyttande i alla fall! :) Hoppas även att det är lite halvdåligt väder imårrn och sedan strålande sol på söndag så kanske man kan sitta ute i solen och plugga lite! Får se när/om jag får lite mindre bloggtorka senare allteftersom! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback